Post by mermosolhuting on Feb 6, 2022 22:53:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kingdom Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kingdom Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode øge krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Kingdom Wars 2022 version ▞▞▞
Kingdom Wars 2: Battles Videospil Massively multiplayer online ...
Spillet er sjovt, men pvp er uhyggeligt ubalanceret, troppeniveau bør tage en del i kampskabelsen. Jeg ved også, at modstanderen stadig kun er ai'en.
Meget godt spil! Det er meget nemt at forstå, det er virkelig simpelt, men alligevel så sjovt! Det er et tidsmorderspil, som jeg elsker, fem stjerner, jeg vil anbefale at spille dette spil
Rigtig god, udfordrende & intersing. Men jeg kan med sikkerhed sige. I PvP-tilstand er der ikke noget rigtigt menneske. Alle spillere er bots på PvP. 1 stjerne for interessante karakterer, 1 stjerne for udfordrende bots. Jeg skar 3 stjerner for, at du er snydt PvP med bots.
Jeg tror, du skal gøre en hvilken som helst anden mulighed for at tjene mere til flere diamanter, sølvbillet, guldbillet. Jeg kan meget godt lide dit spil
det er et rigtig godt spil, men jeg har prøvet lv 75 kapitel 2 gerne 10 gange, og jeg kan ikke engang ramme chefen, og jeg har virkelig gode tropper, det er umuligt, den fyr, der dræber mig, giver 1200 skader min troop laver 2800 skader tror jeg, og den tabte temp im på er også umuligt jeg kommer til lv 4 en terning jeg vandt den 2 gange og valgte de forkerte ting hjælp mig tak
Virkelig et fantastisk spil! God grafik, god spilbarhed og let at miste overblikket over tid forårsager så involveret. Nemt at få gratis ædelstene, hvilket er en 👍👍👍 i min bog, og udviklere fortjener 👏👏👏 for at gøre det!!! Bør være 5 stjerner, MEN det faktum, at det tilfældigt fryser fast (F.eks. før eller efter forsøg på at se en video for ædelstene) og skal lukke spillet og genstarte, er bestemt irriterende/latterligt! Som jeg sagde kun 2 stjerner nu, løs problemerne og derefter HELT EN 5-STJERNET RATING! 👌👍👏😆
Jeg tænkte lige på denne fantastiske spiltilstand, hvor vi har en fast mængde mad, der ikke regenererer, og vi skal afværge strategisk, kun få mad ved at dræbe? Slå deres faste mængde mad eller vind ved slottets sundhed. Kunne udligne tropperne ved en begrænset lvl, 4 ved mindre end 200, 3 tropper til 200-400 omkostninger, 3 ved 600-1000 & 2 med mere end 1000+. 12 helte? Start med mindst 600 madvarer, hvert drab kan give mere end 100 mad, der stiger lige meget, hvor meget den samme helt bliver dræbt. Hvad synes du?
Det er et dejligt spil. Jeg elsker det virkelig, det er et godt spil. for evigt har jeg spillet. Denne gode oplevelse for mig om dette spil. Så installer eller download spillet og tag det sjovt og spil. Det er grafik er vidunderlig kontrol er god, og når en tilføjelse kommer det automatisk fjernet af spillet.
Jeg installerede appen, fik en virkelig cheesy introduktion, der ikke krævede nogen egentlige færdigheder, det var mine første rigtige udjævningsreklamer over næsten hver eneste knap. Virkelig skuffende, at det så godt ud, men udelukkende er for pengene
hårdt til sidst, hvis ikke umuligt
Kopi af kampkattene, der er bare for mange ligheder, det er endnu værre end kampkattene, fordi der er mange annoncer
Sjovt spil. Kan afspilles uden data
Kingdom Wars אסטרטגיה gfgy
Det er et godt spil, men mange hårde niveau og ikke penge og Dimond, vi køber ikke mange carecter
3 stjerner for det faktum, at de fleste af dine ting minder om Battle Cats Cat God's Miracles Selv den 3x stærkere end pilekanonen (Kattekanonen) Skatter din anden enhed, der har et områdeangreb og formodes at være en tank som Tank kat i stedet for en kat giver tips du har en pige selv den stærke imod er den samme
Jeg vil ikke anbefale dette spil af to grunde, 1- det har en masse tilføjelser. Jeg forstår, at det er det, der betaler for deres spil, men bare for mange. 2- det har mærkelige måder at sige ting på. Ligesom "fanen her for at fortsætte" og "fik karakter". 1 stjerne på grund af tilføjelse af overbelastning og akavet stavefejl.
Spil: Fremragende. God fornøjelse. De første to verdener er fulde af sjov. Ud over de to verdener er folk nødt til at købe ting for at komme op i niveau... I spilkøb: Forfærdeligt. En ekstrem svær tid at få de varer og karakterer, jeg købte for penge. Spillet ved, at jeg har købt noget, men på en eller anden måde kan jeg ikke give mig den vare, jeg har købt. Jeg har fulgt anvisningerne i spillet for at prøve at "gendanne køb" uden at vinde. Jeg har sendt en e-mail til teknisk support, og den er blevet ignoreret.
En masse annoncer, så jeg gik videre og betalte $3 for at fjerne annoncer, da jeg nød spillet. Og der er stadig annoncer, selv efter at du har betalt for at fjerne dem.
Kingdom Wars Strategie yinv
Metal Wings: Elite Force Action umwu
det er et godt spil nogensinde, det er meget glat, men jeg kan ikke lide, hvordan det er som billeder, de ser kopieret ud, og det er lidt underligt, men det er sjovt
Kapitel 1 var ret godt, men efter det har dette spil problemer (fejl i massevis), som virker imod OS, SPILLERNE. Afinstallerer, men ville advare dig først.
Dette spil er godt, men jeg har et problem i kapitel 3, anden fase-boss er svært, fordi det afføder masser, løs venligst dette problem
Kun spillet 15 minutter indtil videre, men jeg elsker det allerede, der er masser at opgradere plus soldaterne er super søde og menuerne er ikke alt for komplicerede, men jeg ville ønske, de havde en mere dybdegående forklaring af statistikken. Jeg anbefaler stærkt!!!
Kingdom Wars Stratégiai játékok oxyd
Kingdom Wars Strateginiai nkqx
Kingdom Wars Stratégiai játékok oxyd
Gud spil.. Sjovt og nemt gameplay.. Mange tilføjer, men spillet er fantastisk.
Det er en stor tidsforbruger, men når jeg først er gået videre til kapitel to, kan jeg ikke længere blive almindelig, episk eller legende, når jeg gennemfører etaper. Når problemet er løst, vil jeg give 5 stjerner.
Jeg nyder virkelig spillet, men det, der forbløffede mig, er tidspunktet for at komme ud af karaktererne, at modstandernes kommer ud tidligere end min. Karaktererne af samme kraft skulle komme ud i samme periode
Der er en annonce, der dækker hele bunden af skærmen. Jeg ville ikke have noget imod annoncen, hvis den ikke dækkede over, hvor meget mad du har og prisen på dine tropper. Kunne ikke engang begynde at spille, fordi dumme udviklere ikke engang kigger på sådan noget.
annoncer er absolut overalt
Godt spil, jeg nyder det, jeg spildte mere end 10.000 juveler, men jeg har stadig ikke fået en enkelt legende-enhed, og jeg reddede dette spil fra indstillingen, jeg var på 3. kapitel 50 noget niveau, og jeg indlæste det næste dag, og send mig tilbage til kapitel 2 trin 75. hvad jeg afinstallerede det og installerede igen det virkede ikke. Dette spil er dårligt, det er hovedsageligt ikke opdateret. Jeg plejede at spille i mange timer, men dette spil bragte mig bare tilbage til fase 2. Jeg har opgraderet så mange enheder og slottet og indsamlet genstandene, men jeg er også fan af dette💘
Spillet er sjovt og underholdende, men der er én ting, der er virkelig frustrerende... Jeg har grind endeløs tilstand op til 5000 sølvbilletter på min konto, og når jeg så sikkerhedskopierer og indlæser kontoen på en anden enhed, er alle billetterne væk. de utallige ugers slibning bliver meningsløse .. Pls fix dette problem, og jeg vil r8 5 stjerner!
Ren pay2win pvp med garbage matchmaking, efter dine første 2-3 sejre vil du møde mennesker, der tydeligvis har brugt $$ og mange timer mere end dig. PVE er anstændigt, men undgå 100%, hvis du vil have pvp
Jeg elsker spillet. men næste opdatering kan du give mening, og du kan udklædte dit slot? Jeg fandt ud af, at pvp bare er bots, fordi jeg bliver ved med at få det samme spillernavn med dif-opgraderinger og carctr
Kingdom Wars Strateginiai nkqx
ikke et dårligt spil med rimelig lang spilletid uden behov for at købe guld eller juveler.